NEEEJJJJ!!

Nu har jag inte bloggat på över en vecka. Jag är jätteledsen, men jag har ju inte haft något att blogga om...
 
Men nu till det stora problemet. Min kusin fyller 32 (?) år så vi ska åka förbi och gratta henne imorgon. Så nu har jag suttit hela kvällen och ritat en bild på en av hennes katter (vilket är svårt att göra på datorn när man inte har en ritplatta) . Den var precis klar och jag skulle spara den, MEN DÅ SLUTAR GIMP ATT FUNGERA OCH STÄNGS AV! POFF SÅ VAR HELA BILDEN BORTA!!!!!! Jag tror att jag dör. Lyckades ta en screenshot på den precis innan det stängdes ner, men det är allt jag har. Får se om jag lyckas göra något av den...
 
I present to you... Federico Finkelsteen AKA. Rico
 
Jag tror minsann nog att jag kommer att kunna ta med den på kortet ändå! Hon gillar ju katter, färger och att måla. Lite grann som jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback