Jullov!

Nu har vi jullov! Nu är vi ledigaaaaaaa i 2 (!) veckor! Jippie!!! Jag längtar såååå till julafton, nu när jag har köpt alla julklappar som jag behöver. Det är ju bara 3 dagar kvar!
 
Den här veckan hade vi Student Choice och då så valde jag Makeup, hair & nails tillsammans med Vilma och Melanie. Vi hade jättekul, eller det är i alla fall vad jag tyckte. På sista dagen så skulle vi ha ett roligt tema, nämligen HUNGER GAMES!!! Så vi fick sminka oss och sånt med inspiration från huvudstaden i the Hunger Games. Det var jättekul! Speciellt eftersom vi åt lunch med sminket på och alla andra stirrade på oss! Haha! Vi hade till och med lösögonfransar, fast jag använde svart ögonfranslim till det och det har fortfarande inte gått bort.
 
Gruppen ifrån fotografidelen kom och fotade oss. Tur att jag lånade ut min kamera till Ellis så att jag har några bilder.
 
Sminket syns inte så bra på bilden, men det var en lila och rosa sminkning (även fast jag hatar lilla!!!). Mina ögonbryn är också lila haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback