Christmas_tag

 
 
Haha jag såg inte utmaningen förrän idag!
 
 
 
1. Favorit julfilm? Polarexpressen och den där med Musse Pigg.
 
2. Favorit julfärg? Röd och guld!
 
3. Är du uppklädd på julafton eller ej? Typ, jag tar väl på mig något halvfint eller typ rött. Om jag inte är jultomten alltså!
 
4Om du skulle köpa en julklapp till dig själv vad skulle det vara? En enhörningskigurumi!!!
 
5.Öppnar er familj julapparna på morgonen eller kvällen? Lite blandat, vi öppnar julstrumpan på morgonen.
 
6.Har ni byggt pepparkakshus? Inte i år :((((
 
 
7.Vad ska du göra på jullovet? Det är ju lov! Jag ska inte göra nånting alls! ^^
 
8.Favorit juldoft? Lukten av julgran!
 
 
9.Favorit julnagellack? RÖTT!!
 
10.Favorit smink+parfym? Ehh... vanligt smink? Fast jag ska använda ögonfransarna som blev över efter elevens val.
 
 
11.Vad är din julönskan? Att julafton blir lika mysig som förra året...
 
12.Vad måste finnas på julbordet? Ägg och äppelmos ofc!! Konstig blandning jag vet!

Woho!

SV: Gör det inte? D: Det funkade för mig ju :( Men man måste spara för att det ska kunna synas. Det syndes inte för mig på förhandgranskningen men sen när jag sparade så syndes det :)

2013-12-20 | 22:13:33 | http://alexandraasfoto.blogg.se/

SV: Meeeen :( Du kanske har råkat tagit bort nånting av där man skulle klistra in eller nåt.. Men om vi är med varann nån gång så kan jag ju visa ;)

Svar: Jag har ju försökt byta ut alltihop men det vägrar bara att funka...
Lovisa Zetterberg

2013-12-21 | 11:53:16 | http://alexandraasfoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/URL:

Din kommentar:

Trackback